ငါ့ဘက္က ၾကည့္ေတာ့ လက္ဖ၀ါး
သစၥာနီရဲ့
ကဗ်ာသက္သက္လို
ကဗ်ာဟာ ကဗ်ာ သက္သက္လို
မၿဖစ္သင့္ဘူး . . . . . . . . . . .
ကဗ်ာဟာ အထက္တန္းစားေတြ အတြက္
ေဖ်ာ္ေၿဖေရး
မၿဖစ္သင့္သလို
လူလတ္တန္းစားေတြအတြက္
လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္လည္း မၿဖစ္သင့္ဘူး
ဒါေပမယ့္ ကဗ်ာဟာ
မရွိဆင္းရဲသားေတြအတြက္
ၿပယုဂ္တစ္ခုေတာ့ ၿဖစ္သင့္တယ္
ကဗ်ာဟာ
ရထား . . . . .
. . . တစ္စင္း . . . ဆိုရင္ . . .
အထက္တန္းတဲြနဲ႔ လက္မွတ္စစ္
အေၾကာင္းနဲ႔တင္ ရပ္မထားသင့္ဘူး
သူဖုန္းစားေလးတစ္ေယာက္ရဲ့
ပုတ္ခ်
ခံရတဲ့
ထမင္းလုတ္
အေၾကာင္းလည္း ပါသင့္တယ္
မိုလ္းေဇာ္ရဲ့
“ ငုယင္ဗန္ဗြိဳင္း ညေန ” က
ကဗ်ာဟာ . . . သမိုင္း . . . တဲ့
ေမာင္သာရရဲ့
“ ၀တၳဳထဲက လူ ” က
“ ၀တၳဳထဲက လူ ” က
ကဗ်ာဟာ . . . . . . . . . . . . . . ပစၥဳပၸန္
ကဗ်ာဟာ
အဆီအႏွစ္ေတြခ်ည္း
. . . . . . သက္သက္ . . . . .
ၿဖစ္
ေနသင့္
တယ္ဆိုရင္
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တစ္ေယာက္
ကဗ်ာစင္ေပၚ ဘယ္ေရာက္ပါ့မလဲ
သူ ကိုယ္တိုင္ေတာင္ အဆီအႏွစ္ေတြ စား မသြားႏိုင္ဘူး
ဒီလိုပါပဲ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေရ
အတိတ္ကို လက္လွမ္း မမွီေတာ့ရင္ေန
အနာဂတ္ကို ၾကိဳမေတြးခ်င္လည္းေန
ပစၥဳပၸန္ အတြက္ အမွန္တရား
ဘယ္ေစ်းလဲ ဆိုတာ ကိုေတာ့
မကြယ္၀ွက္ေၾကး
တို႔ . . .
. . . . . ေရးၾကရေအာင္ . . . . .
No comments:
Post a Comment