Tuesday, May 3, 2011

အနာဂတ္မဲ့လက္မ်ားရဲ႕မနက္ျဖန္

မိဘေမတၱာ တဲ့
အေရာင္အန႔ံအရသာအထိအေတြ႔
အာရံုငါးပါးခံစားမႈ ကိုငါတို႔ေတြတစ္စက္ေလးမွမရခဲ့ၾကဘူး
ပူလား.....ေအးလား
အျဖဴလား အမဲ လားဆိုတာလည္း သိခြင့္မရခဲ့ၾကဘူး
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕သက္တမ္းေလးမွာ
အေဖအေမဆိုတာသာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ေတးသြားတစ္ခုလား
ဘီလူးဆိုင္းသံလားနတ္ဆိုင္းသံလား ညည္းခ်င္းတစ္ပုဒ္လား
ဘာဆိုဘာမွ သိခြင့္မရတဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ဘ၀ဟာ
အပြင့့္အလင္းလြန္ခဲ့တဲ့လိင္ယဥ္ေက်းမႈေတြေၾကာင့္
ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔အျပားမွာ အိပ္ခ်္ အိုင္ဗြီ ပိုး ကူးစက္ခံခဲ့ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေခၚစရာ အေဖ မရွိခဲ့ဘူး
အေဖ....ဘယ္မွာလဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ေခၚခြင့္မရခဲ့ဘူး
ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ ေခၚစရာ အေမ မရွိခဲ့ဘူး
အေမ.....ဘယ္မွာလဲ
အေမဆိုတဲ့ အေခၚအေ၀ၚေလးေတာင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခၚခြင့္မရခဲ့ရွာဘူး
ကံၾကမၼာေရ.....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔အနာဂတ္ကိုမွ ဘာေၾကာင့္မ်ားမဲ့ေစရတာလဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုမွေရြးခ်ယ္ျပီးဘာေၾကာင့္မ်ားထိုးနွက္တိုက္ခိုက္ရတာလဲ
ဘာေၾကာင့္မ်ားကၽြန္ေတာ္တို႔အိပ္မက္ေတြတြန္႔လိမ္ေၾကြမြကုန္ရတာလဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ဘာမ်ားလြန္က်ဴးခဲ့မိလို႔လဲ ဗ်ာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကူးစက္ခံရတဲ့အရာကအေပါင္းလကၡဏာပါတဲ့ အိပ္ခ်္အိုင္ဗြီတဲ့
အေဖေရ...............အေဖ့ကို
လူမဆန္ခဲ့ဘူး လူ႕က်င့္၀တ္နားမလည္ခဲ့ဘူးလို႕
ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာေျပာခြင့္မရွိခဲ့ဘူး
အေမေရ...................ေမေမက
လူ႕က်င့္၀တ္မေစာင့္ထိန္းခဲ့လို႔လား
ေစာင့္ထိန္းရမယ့္စည္းေက်ာ္လြန္ခဲ့တာလား
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြးေတာပိုင္ခြင့္မရွိခဲ့ဘူး
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေသြးေတြထဲမွာေလ
စီးဆင္းျမဲစီးဆင္းေနတာက အေပါင္းထပ္တင္ထားတဲ့အိပ္ခ်္ အိုင္ဗီြ ပိုးတဲ့ ။
လူ႔ဘ၀ၾကီးထဲကို ကၽြန္ေတာ္အလင္းမဲ့စြာေရာက္ရွိခဲ့ျပီ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေရွ႔ဆက္ရမယ့္လမ္းေတြက ေမွာင္ေမွာင္မဲမဲ
လူရယ္လို႔ျဖစ္လာျပီးကာမွ
ရွင္လွ်က္နဲ႔ေသေနရတဲ့ဘ၀ကိုကၽြန္ေတာ္တို႔မလိုလားစြာပိုင္ဆိုင္ခဲ့ရတယ္ အိပ္ခ်္ အိုင္ ဗြီ (HIV)ပိုးဆိုတဲ့ အေပါင္းထပ္တင္ထားတဲ့သတၱ၀ါက
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြအေပၚမွာပဲကြက္က်ားမိုးအျဖစ္ရြာခ်တာနဲ႔တူပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြလူျဖစ္ရက်ိဳးမနပ္ခဲ့ဘူးလူျဖစ္ရက်ိဳးမနပ္ၾကဘူး
လူသားအခ်င္းခ်င္းစာနာေထာက္ထားမႈဆိုတာေလးတစ္ခုတည္းနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္တို႔အျပံဳးေတြရွင္သန္ခဲ့ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ကမၻာငယ္ေလးအလင္းမဲ့စြာဖြံ႔ျဖိဳးခဲ့ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာလူကေမြးတယ္ဆိုတဲ့
အသိအမွတ္ျပဳခံရတာေလးကတစ္ခ်က္ကလြဲရင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အနာဂတ္က မပီျပင္ဘူး
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကဘာလဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕မနက္ျဖန္ကဘာလဲ
ေနာက္ဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ပန္းတိုင္ဆိုတာ ေသ ျခင္း တ ရား လား ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ အလင္းပ်ိဳးမယ့္လက္မ်ားကို ေမွ်ာ္ေနပါတယ္ ဗ်ာ ။

No comments:

Post a Comment