Tuesday, May 3, 2011

စိတ္ကူး..ေမေမ

က်မ..အေမ..ဆိုတာသိတတ္တဲ ့အရြယ္ေရာက္လာ..
အေတြးစိတ္ကူးအေမ ကိုေျပာျပခ်င္တယ္အေမ၊၊

ေန့စဥ္မနက္ခင္းမိုးလင္းတိုင္း အျဖဴအစိမ္းေလး၀တ္လို ့
ေက်ာင္းကိုသြားတိုင္းအားလံုးကအေမေတြကိုယ္စီနဲ ့
အေမ့လက္ကိုတြဲလို ့ေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးစြာက်မေငးၾကည့္မိတယ္အေမ။

သူငယ္ခ်င္းကေျပာတယ္သူကေတာ့အေမရိွလို ့သာ
သူ ့ဘ၀ဟာအရာရာျပီးျပည့္စံုေနေပ်ာ္ေနပါသတဲ ့။
ျကည္ေအးခ်ိဳျမအေမရဲ ့မ်က္ႏွာကိုျမင္ဘူးခ်င္ပါတယ္။
အေမ ့လက္ကိုတြဲျပီးေက်ာင္းကိုသြားခ်င္တယ္။

အေမ့ရင္ခြင္မွာခို၀င္ျပီးေခ်ာ့သိပ္မဲ ့သီခ်င္းသံကို
နားေထာင္ရင္းညအိပ္ယာပံုျပင္၊အေတြးမပီမသ
ျငိမ္းခ်မ္းစြာအိပ္ခြင္ ့ရခ်င္တယ္။

ငယ္စဥ္အေမ၀ါးေျကြး၊အေမခြံေကြ်းမဲ ့
ထမင္းတလုပ္ေလာက္ေတာ့က်မစားဖူးခ်င္တယ္အေမ။

သူငယ္ခ်င္းေျပာတဲ ့ေနေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ဘ၀ကို
တခါေလာက္ေတာ့ရဖူးခ်င္တယ္။
တစ္ရက္ေလးဘဲျဖစ္ျဖစ္၊တမနက္ခင္းေလးဘဲျဖစ္ျဖစ္
ေတြ ့ပါေစ...ေမေမ
က်မအရမ္းကိုေက်နပ္မိမွာပါ။
ေမေမေရဘယ္မွာလဲ..က်မစိတ္ကူးမိတယ္ေမေမ...

No comments:

Post a Comment